14 septembrie 2008

Nu te lăsa biruit de rău, ci biruieşte răul prin bine!

Romani 12:17 Nu întoarceti nimãnui rãu pentru rãu. Urmãriti ce este bine, înaintea tuturor oamenilor.

Romani 12:18 Dacã este cu putintã, întrucât atârnã de voi, trãiti în pace cu toti oamenii.

Romani 12:19 Preaiubitilor, nu vã rãzbunati singuri; ci lãsati sã se rãzbune mânia lui Dumnezeu; cãci este scris: "Rãzbunarea este a Mea; Eu voi rãsplãti", zice Domnul.

Romani 12:20 Dimpotrivã: dacã îi este foame vrãjmasului tãu, dã-i sã mãnânce; dacã-i este sete, dã-i sã bea; cãci dacã vei face astfel, vei grãmãdi cãrbuni aprinsi pe capul lui."

Romani 12:21 Nu te lãsa biruit de rãu, ci biruieste rãul prin bine.
Să fiţi binecuvântaţi!

2 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Constat o schimbare...o reimprospatare a blogului tau...i'ai pus si muzica...si ilustratii...si multa dragoste pentru Dumnezeu si pentru copii Lui.

Te salut cu drag, Ramo! :)

Ramona spunea...

Ma bucur nespus sa citesc aceste ganduri ale tale...muzica mi-a luat ceva timp pana am reusit sa o pun...am gasit melodii superbe pe blogul tau si al Elizei...asa ca nu am ezitat sa le pun si la mine :))e asa de fain ca Domnul ne aduce impreuna si prin aceste cantece..
Multa pace, Ana!