5 iunie 2008

Un beep!

TOT, ABSOLUT TOT CE AI ÎN POSESIE POŢI FOLOSI SPRE SLAVA LUI DUMNEZEU sau SPRE A ADUCE O BUCURIE APROAPELUI TĂU!!!

Este 23:18. La 22:33 simţeam nevoia să vorbesc cu cineva. Şi pe când mă gândeam eu aşa că am muuuuuulte minute ( în reţeaua....:))...pac...de fapt beep; mă uit..."un apel pierdut de la Ana Maria bise". Wow! o sun repede...şi vorbim, ne bucurăm, ne încurajăm. TOATE PRIN PUTEREA PE CARE TU, TĂTICUL NOSTRU SFÂNT, O REVERŞI PESTE NOI!!!

Nu a fost un apel pierdut...o fi ea tehnologia avansată, dar asta nu o ştie...a fost "un apel de dragoste, muuuuuuuuuuuuuuuultă dragoste de la Domnul meu transmis prin copilul său devotat Ana Maria"!!! DA, ASTA A FOST!

Şi tu, oriunde te afli, prin tot ceea ce ai, poţi fi un motiv de bucurie şi încurajare pentru cineva!

Bucurie şi încurajare ÎN ŞI PRIN ISUS HRISTOS, CEL VEŞNIC VIU!!!

Să fiţi binecuvântaţi!

Un comentariu:

Ana-Maria spunea...

HEI...:) you made me blush... :)

Foarte frumoasa si ingenioasa interpretarea "apelului pierdut" dpdv omenesc dar "nu pierdut ci folosit" in economia lui Dumnezeu.

Apropo: in economia lui Dumnezeu nimic nu se pierde! :)

Te salut cu drag, uimire si recunostinta,
Ana-Maria