18 martie 2008

Ocazia specială


Cine este chemat la o slujba, să se ţină de slujba lui. Cine învaţă pe alţii, să se ţină de învăţătură. Cine îmbărbătează pe alţii, să se ţină de îmbărbătare. Cine dă, să dea cu inima larga. Cine cârmuieşte, să cârmuiască cu râvna. Cine face milostenie, s-o facă cu bucurie."(Romani 12:7-8)

Katherine Elliot, a povestit că pe când avea aproape 10 ani, mama sa a primit un parfum deosebit, ce era îmbuteliat într-un recipient care a fascinat-o. Acest recipient era un vas din ceramică verde, ce avea un gât foarte lung şi un capac roşu, arătând ca vasele din picturile celebre.

Katherine a rugat-o deseori pe mama sa să deschidă acest recipient, pentru a-i proba conşinutul, dar de fiecare dată, aceasta i-a raspuns: "încă nu-i vremea; vreau să pastrez acest parfum pentru o ocazie specială de mai târziu!"

La aniversarea vârstei de 33 de ani, mama i-a dăruit fiicei sale parfumul atât de mult aşteptat, spunându-i: "aş dori să văd cât îl vei păstra, fără a-l deschide! După numai câteva zile, Katherine l-a deschis şi a ramas fără cuvinte, când a descoperit că acesta era gol, deşi sigiliul fusese intact.

După ce l-a cercetata cu mare atenţie, nu-şi putea explica ce s-a întâmplat cu parfumul din vas. În acele momente de nedumerire, a descoperit că deşi capacul şi sigiliul recipientului au rămas intacte, parfumul se evaporase foarte încet, printr-un por al vasului de ceramică.

Ce dezamăgire; nimeni nu s-a putut bucura de darul oferit cu atâta dragoste!

Această întâmplare ne atrage însa atenţia că se poate repeta aceeaşi experienţă şi cu cei ce încearcă să păstreze darurile spirituale pentru evenimente speciale. Dacă din egoism sau comoditate nu punem în slujire acum darurile ce le-am primit, ne vom trezi cândva că am rămas numai cu ambalajul şi am pierdut conţinutul. Neglijenţa noastră în slujire, îi va împiedica pe cei din jur să se bucure de aroma binecuvântărilor pe care Dumnezeu ni le-a dăruit.

Rugăciune: Doamne Dumnezeule; fă în aşa fel încât viaţa şi slujirea mea să fie o mireasmă de bun miros, pentru toti cei din jurul meu. Amin.

Am preluat această povestioară de pe
www.misiune.ro, de unde primesc săptămânal meditaţiile mele creştine. Domnul binecuvintează pe aceia care lucrează la ele pentru a fi trimise multor persoane care doresc acest lucru. Şi tu poţi face asta foarte simplu, accesând www.misiune.ro şi lasându-ţi adresa de email. O să te bucuri, îţi spun eu :))


Găsim aici formularea o ocazie specială de mai târziu. Cred că sunt multe persoane care folosesc aceste cuvinte. Bineînţeles nu cu rea intenţie, la fel ca în această povestire, însă după cum, poate am şi experimentat, vedem că finalul nu e unul deloc bun.
Nu există ocazii speciale de mai târziu; fiecare clipă oferită de Domnul este o ocazie extrem de specială ( cred că bine stiţi, acest cuvânt special are un singur grad de comparaţie prin însuşi întelesul său, prin natura lui e unic; poţi spune mai bun, extrem de bun, sau altele, dar special e special şi atât :))....bună explicaţie!!!!
Am spus extrem de specială intenţionat!!! să ne trezim la realitate, la faptul că fiecare zi e creată special, nu mai special, nu extrem de special (cum am spus eu), e specială, la fel ca tot ce ne dă Domnul pe acest pământ.
Celălalt termen, de mai târziu, e înşelător pentru noi toţi; ACUM trebuie să fie ţinta noastră!!!

Slujba pe care Domnul ne-a dat-o e SPECIALĂ şi e pentru ACUM!
Nu uita acest lucru!

Niciun comentariu: