28 februarie 2008

Aceastea imi plac mai mult!

Rebeca Avram-acum e timpul



Rebeca Avram-Iti multumesc


Aud şi azi Cuvântul sfânt
Ce viaţă-mi dă pe acest pământ
De azi noi vrem să-l împlinim
Ca să ne mântuim


Îţi mulţumesc
Şi pentru toate te slăvesc
Căci pace Doamne mi -ai adus
Fii binecuvântat Isus

Aşa cum sunt plin de păcat
Şi-n umilinţă stând plecat
De toate Doamne m-ai iertat
În sângele-Ţi vărsat

Tu suflet drag ce rătăceşti
Străin, orfan, pribeag tu eşti
Azi cu blândeţe şi iubire
El mângâiere vrea să-ţi fie!

Îţi mulţumim

Şi pentru toate te slăvim

Căci pace Domne ne-ai adus

Fii binecuvântat Isus!

E târziu, am mai scris şi astăzi puţin, puţin şi acum mă bucur enorm de mult că am găsit această melodie minunată..Simt că e modul cel mai potrivit pentru mine să închei această zi...Mulţumesc pentru tot!

Niciun comentariu: